Przedszkole Publiczne Nr 51

Grupa V Bratki

 

       

 

Witajcie Bratki!

Serdecznie wszystkich witamy i z miła chęcią się przedstawiamy.
Jesteśmy „Bratki” grupa zerówkowa, za rok szkolną przygodę rozpocząć gotowa! 
Kodeksu przedszkolaka pilnie przestrzegamy, dbamy o siebie, o innych,
o zabawki też dbamy!
Codziennie uczymy się nowych rzeczy, zgodnie się bawimy.
Rysujemy, wycinamy, wesoło tańczymy.
A jak taniec, to i śpiew, chętnie też śpiewamy!
Głoskujemy, liczymy, karty pracy wypełniamy.  
Ruch to zdrowie, więc ćwiczymy, na podwórko wychodzimy.
Tam bawimy się bezpiecznie, uśmiechnięci - zawsze grzecznie!
Język obcy, łatwa sprawa! Bo angielski to podstawa i nie tylko programowa, łatwo przyswajamy słowa!
Nikt się w grupie tej nie nudzi, tylko swe talenty budzi!

 

mgr Karolina Kostecka - nauczyciel mianowany - język angielski

mgr Małgorzata Bielecka - nauczyciel kontraktowy

mgr Karolina Kostecka - nauczyciel mianowany - język angielski

  Wioletta Szulik - pracownik obsługi 

 

 

 

 

Ramowy rozkład dnia:

Grupa pracuje od 8:00 do 16:00

I. Ranek 6.00 – 9.00

  • powitanie dzieci, zajęcia opiekuńcze,

  • zabawy dowolne według pomysłów dzieci,

  • zabawy konstrukcyjne, tematyczne, zabawy i gry stolikowe, zabawy integracyjne,

  • ćwiczenia ogólnorozwojowe (rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, grafomotorykę),

  • utrwalenie zdobytych wiadomości, umiejętności,

  • rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci,

  • ćwiczenia wspomagające rozwój dzieci we wszystkich sferach aktywności: praca bieżąca z dzieckiem, praca z dzieckiem zdolnym,

  • zestaw ćwiczeń porannych,

  • przygotowanie do śniadania – kształtowania nawyków higienicznych i savoir - vivre, nakrywanie do stołu przez dyżurnych,

  • śniadanie (8.30 – 9.00),

  • zabiegi higieniczne po śniadaniu, w tym samoobsługowe.

II. Przedpołudnie 9.00 – 12.00

  • zajęcia kierowane z grupą, realizowane w oparciu o program wychowania przedszkolnego, według tygodniowego rozkładu zajęć,

  • zabawy z językiem obcym nowożytnym (język angielski),

  • religia,

  • zabawy ruchowe i muzyczne,

  • przygotowanie do II śniadania – kształtowania nawyków higienicznych i savoir - vivre,

  • II śniadanie (10.00 – 10.15)

  • zabiegi higieniczne po śniadaniu, w tym samoobsługowe,

  • wyjście do ogrodu przedszkolnego – doskonalenie samodzielnego ubierania, zabawy ruchowe na zewnątrz, obserwacja przyrody,

  • przygotowanie do obiadu – kształtowania nawyków higienicznych i savoir - vivre, nakrywanie do stołu przez dyżurnych,

  • obiad II danie (11.30 – 12.00)

III. Popołudnie 12.00 – 17.00

  • zabiegi higieniczne po obiedzie, w tym samoobsługowe,

  • wyjście do ogrodu przedszkolnego – doskonalenie samodzielnego ubierania, zabawy ruchowe na zewnątrz, obserwacja przyrody,

  • przygotowanie do zupy – kształtowania nawyków higienicznych i savoir - vivre,

  • zupa (13.30 – 14.00)

  • odpoczynek połączony ze słuchaniem bajek, ćwiczenia relaksacyjne,

  • zabawy dowolne, samorzutne, konstrukcyjne, gry i zabawy stolikowe,

  • ćwiczenia wspomagające rozwój dzieci we wszystkich sferach aktywności: praca bieżąca z dzieckiem, praca z dzieckiem zdolnym,

  • ćwiczenia grafomotoryczne, słuchu fonematycznego,

  • utrwalanie zdobytych wiadomości i umiejętności,

  • przygotowanie do podwieczorku - kształtowania nawyków higienicznych i savoir - vivre, nakrywanie do stołu przez dyżurnych,

  • podwieczorek (15.00 – 15.30)

  • zabawy dowolne według zainteresowań dzieci,

  • pożegnanie dzieci.